.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش دوچرخه‌سواری در نکا برگزار می‌شود
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در این شهرستان، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و گفت: این همایش روز جمعه 30 مهرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:عبدالمطلب کریمیاظهار کرد: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری نکا، در تمامی گروه‌های سنی و با شعار «بیایید در کاهش ترافیک سهیم باشیم» روز جمعه 30 مهرماه در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

وی افزود: شرایط حضور در این همایش برای همگان فراهم است و همه افراد با هر شرایطی و با هر نوع دوچرخه‌ای می‌توانند در این همایش شرکت کنند و با اطلاع‌رسانی که در سطح شهرستان انجام شده است و همه افراد می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا با بیان اینکه مهم‌ترین شرط ورود برای شرکت در این همایش، بیمه ورزشی است، یادآور شد: همه افرادی که دارای بیمه ورزشی بوده و تمایل به شرکت در این همایش را دارند می‌توانند شرکت کرده و افرادی هم که از بیمه ورزشی برخوردار نیستند، با مراجعه به اداره ورزش و جوانان و هیأت دوچرخه‌سواری نکا می‌توانند نسبت به پرداخت حق بیمه ورزشی اقدام کنند.

این مسؤول بیان کرد: همه افراد شرکت‌کننده باید دارای بیمه ورزشی باشند و در صورتی که فردی از بیمه ورزشی برخوردار نباشد، مسؤولیت با خود شخص است و از عهده هیأت ورزشی خارج است و این هیأت هیچ مسؤولیتی در قبال افراد بدون بیمه ورزشی شرکت‌کننده در این همایش ندارد.

کریمی با بیان اینکه همایش بزرگ دوچرخه‌سواری نکا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید شاخص طلاب مازندران در سال 95 سردار حجت‌الاسلام علی‌اصغر کریمی برگزار می‌شود، ادامه داد: زمان برگزاری این همایش 9 صبح جمعه 30 مهرماه از پارک دولت فرمانداری تا مصلای نکا است.

وی گفت: این همایش به همت اداره ورزش و جوانان نکا و هیأت دوچرخه‌سواری نکا برگزار شده و در پایان این همایش، از بین شرکت‌کنندگان با حضور در مصلای نکا و اقامه نماز جمعه، به قید قرعه تجلیل می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش را گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حجت‌الاسلام علی‌اصغر کریمی، شهید شاخص طلاب مازندران در سال 95، عنوان کرد و یادآور شد: توجه به امر ایثار و شهادت در جامعه باید در تمام افراد جامعه نهادینه شود و از هر فرصتی باید برای بزرگداشت نام و مقام شهید و شهادت در جامعه استفاده شود و این همایش یکی از راه‌های شناسایی این ارزش‌ها به جامعه است.

این مسؤول ادامه داد: تأکید بر سلامت و کاهش ترافیک و استعدادیابی دوچرخه‌سواران نکایی از دیگر اهداف این همایش است که در این گردهمایی سعی داریم تا افراد توانمند در دوچرخه‌سواری را در شهرستان نکا شناسایی تا برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه این ورزش در جامعه انجام شود.

کریمی با بیان اینکه هیأت دوچرخه‌سواری نکا با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری سپاه کربلای مازندران با مسؤولیت سید رضا حسینی برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی را اجرایی کرده است، اظهار کرد: علاوه بر برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری نکا که در دست اقدام است، همایش‌های مختلف را برگزار کرده است.

وی افزود: رکاب‌زنی در هفته دفاع مقدس تا مشهد مقدس، رکاب‌‌‍زنی به شلمچه، کربلا و مرقد امام راحل از جمله برنامه‌هایی بوده است که تاکنون به همت هیأت دوچرخه‌سواری نکا با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری سپاه کربلای مازندران عملیاتی شده است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا بیان کرد: به همت هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان‌های نکا، میاندرود و با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری سپاه کربلای مازندران تاکنون، 16 سال رکاب‍زنی به مشهد مقدس و پابوسی امام رضا (ع)، 16 سال رکاب‍‌زنی تا مرقد مطهر امام راحل و همچنین سفر به شلمچه و کربلا را در قالب هیأت دوچرخه‌سواری داشته‌ایم که امیدواریم با استمرار این برنامه‌ها علاوه بر تضمین سلامت جسمی در سلامت روحی هم تلاش شود.

کریمی در پایان با بیان اینکه تاکنون حدود 50 نفر برای شرکت در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در نکا ثبت نام کرده‌اند، گفت: براساس برآوردهای انجام شده، پیش‌بینی‌ می‌شود این همایش با حضور 150 دوچرخه‌سوار برگزار شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.